top of page
חיפוש

שלושת הצעדים החשובים בחזרה לשגרה מיטיבה אחרי החגים


תקופת החופש הגדול וחגי תישרי שכללו ערב חג ושבת לסירוגין וסיחררו אותנו בלופ של ארוחות שישי וחג גבו בהחלט את המחיר על השגרה של כולנו. אם הייתם בתהליך לפני החופש וקצת הלכתם לאיבוד הינה כמה דברים שאפשר לעשות כדי לחזור לשגרה טובה:


1- חזרה להרגלים טובים- חפשו מה התמסמס בחופש והיה לכם טוב?

- אימונים שהיו בשגרה נכחדו- הגיע הזמן לחזור, בעדיפות לסגנון האימון שהכי כיף לכם, חשוב לזכור להתחיל בהדרגה ולא לצפות לחזור בדיוק ליכולות שהיו לפני שהפסקתם.

- סדר ארוחות שהתאים לשגרת היום- אם חזרתם לעבוד כרגיל, כדאי להתאים את שעות הארוחה, סביר שהשעות שבהם תהיו רעבים יתיישרו חזרה, סביר שבתקופת החופש היה לכם פחות פנאי לאכול לפי הרעב. זה זמן טוב לחזור.


2- לא לעשות דיאטה/כאסח/להוריד פחמימות/לדלג על ארוחות- גם אם חגגתם כל החגים, או רק כשנסעתם למלון השווה ההוא, אם אכלתם ממתקים של הילדים או אם היה בלגן גדול כל יום כל היום והמון נפילות בערב, אין צורך בקיזוזים, לא צריך לוותר על פחמימות, גם לא רק בצהריים ובטח שלא מומלץ לדלג על הארוחה. אם לא אכלתם עם תפריט לפני כן, זה לא הזמן לאמץ אחד כזה. קחו קצת זמן למצוא את הקצב, את הזמנים שמתאים לכם לאכול והתמקדו במזון איכותי ומזין.


3- הציבו מטרות קטנות וישימות- ואני לא מתכוונת למשקל! אלא צעדים קטנים בדרך לעבר שגרה טובה: הגדירו איך אתם רוצים שתראה השגרה החדשה שלכם, הכירו בדברים הקטנים הטובים שנמצאים כבר עכשיו בשגרה שלכם ושלבו את המטרות הקטנות בשגרה החדשה.


והכי חשוב- סבלנות! ממש עוד מעט השגרה החדשה תתקבע ותרגיש לכם טבעית


בתמונה- זכרונות מהחופש :-)


bottom of page