top of page
חיפוש

טיפול לפי גישת פליאו


שמעת על פליאו ורצית לנסות אבל לא לגמרי ברור לך מה מותר לאכול? או שאולי הפליאו כבר חלק מהיום יום שלך אבל לא רואים תוצאות, נתקעת במשקל? או שאולי שהמשקל עולה במקום לרדת?

כל ניסיון להיכנס למסגרת נגמר בנפילה לפיתויים? יש לך קושי להתארגן, לא ברור לך מה חסר ולמה יש לך תחושת עייפות, רוצה ליישם את השיטה באופן נכון וחסר לך ליווי שיעשה סדר?


בצדק, אני תמיד אומרת שיש 50 גוונים של פליאו, לכל אחד שתשאלו יש את הגרסא שלו, מותר פחמימות אסור פחמימות, אגוזים זה טוב או רע, הרבה שומן, ארוחה אחת או 2 ארוחות ביום, צום לסירוגין ועוד ועוד, אז מה מתאים לך?


היסודות של הפליאו הם ברורים וידועים לכל דורש ויש המון דרכים ליישם את הגישה, אין צורך להישאר בבלבול, כדי להצליח באמת נדרשת התאמה אישית ודיוקים בתוך הגישה שיתנו מענה לצרכים שלך בחיים האמיתיים.


איך זה עובד?

הפגישות מתקיימות דרך הזום, או תוכנת וידאו אחרת לפי העדפתך.

נפגשים לפגישה הראשונה שאורכת כשעתיים, במהלכה נבנה ביחד את התוכנית שלך:

  • נבין את נקודת המוצא- בדיקות דם, סדר יום, הרגלי אכילה ושתיה, שינה, אילו ניסיונות יש לך מהעבר ומה חשוב לך בתהליך.

  • נציב מטרות - מה היית רוצה שיקרה בעוד 3 חודשים?

  • נעשה סדר- איך אוכלים לפי הגישה, מה תרומת כל רכיב בצלחת להצלחה, מה מקדם את המטרה שלך ומה פחות, יוצאי דופן ועוד דגשים חשובים ואישיים לתחילת הדרך.

  • נצא לדרך עם צילום ארוחות בלייב בוואטס אפ – זה אומר שכל מה שנכנס לפה עובר דרך המצלמה, כך נוכל לראות איך הולך לך: באיזה מצבים עולה קושי ואיך היישום של התוכנית משתלב בחיים האמיתיים, המידע הזה ישמש אותנו בפגישות ההמשך.

בפגישות ההמשך-

  • נפיק לקחים מהצילומים ששלחת - מה קשה ליישם, נקודת משבר, נשלב כלים מעולם הנון דיאט כגון- זיהוי רעב ושובע, התנהגויות אכילה, אכילה רגשית ועוד ועוד.

  • נתמודד עם מה שקורה ב"חיים האמיתיים" - נסיעות לחו"ל, חגים, אירועים, שבתות, חופשות, עומס בעבודה ועוד אתגרים של החיים.


התוכנית מתאימה לך אם

  • חשוב לך להיכנס לתזונת פליאו בבטחון, ליישם את התזונה לפי כללים ברורים ומסודרים באופן מותאם ואישי.

  • אוכל הוא אחת ההנאות שלך וחשוב לך לקבל כלים פרקטיים ולהמשיך להנות מאוכל בטווח הרחוק.

  • חשוב לך לקבל עזרה מקצועית, להיכנס למסגרת עם ליווי צמוד ולהניע תהליך שיחזיק לאורך זמן.



מה אני מציעה?

מהניסיון שלי תהליך איכותי דורש התמדה וליווי צמוד ולכן יצרתי את חבילת הליווי ל3 חודשים שכוללת גם 6 פגישות ייעוץ אישיות און ליין

מה זה אומר ליווי? הכוונה היא שיש לנו ערוץ תקשורת פתוח בוואטס אפ, לשאלות, לעזרה במשבר, להתלבטות ולשיתוף ארוחות וכל דבר שרלוונטי לתהליך, אני מתחייבת להגיב ולתת מענה בכל ערב.


מתי נפגשים? 

הפגישות מתקיימות לאורך 3 חודשי הליווי והמרחק בינהן יוסכם ביננו בהתאם לתהליך ולצרכים שלך. (המרחק בין הפגישות לרוב יהיה כשבועיים)


כמה זה עולה?

עלות התהליך 2700 ₪ (450₪ לכל פגישה)

ניתן לחלק ל3 תשלומים בסך 900 ש"ח


עשיתי המון דיאטות למה שעכשיו זה יצליח?

זו לא עוד דיאטה. במקביל ליישום עקרונות גישת הפליאו נלמד לעבוד ביחד עם הגוף, בעצם לעשות את הסוויטצ'- לשחרר את שפת הדיאטה וללמוד לקרוא מחדש את הצרכים שלך, לעשות איפוס שיאפשר לנו לזהות ביחד מה לא עובד, אילו כלים חסרים, אילו תבניות חשיבה מנהלות אותך עם האוכל, איפה יש לך נטייה לחבל לעצמך. זה לא לכל אחד, זה מתאים למי שרוצה כלים שישמשו לטווח הרחוק.


למה דווקא בוידאו?

אחרי משבר הקורונה כולנו גילנו את נפלאות הפגישות המקוונות וכמה זה יעיל וחסכוני להיפגש כך. מהרגע הראשון שפתחתי את הקליניקה הפרטית עבדתי בעיקר בוידאו, זה מוריד את שיקול המרחק מהפרק (מתאים גם למי שבחו"ל), את הצורך בבייביסיטר, בלעמוד בפקקים, בלבזבז זמן ודלק, זה מתאים במיוחד לאנשים עסוקים, למי שאין שעות מיותרות לבזבז ורוצה לקבל מקסימום כלים וידע במינימום זמן, מה יותר טוב מלשבת על הספה או על הכיסא במשרד ולקבל הכל בלחיצת כפתור?


מה זה אומר ערוץ תקשורת ישיר?

זה אומר ששולחים לי הודעות כל הזמן, מתי שצריך, מתי שאכלת, מתי שקשה, כן, גם ב23 בלילה, גם ב2, גם בשבת! זה לא מפריע בכלל! הטלפון שלי תמיד על שקט. לשלוח ולכתוב לי זה חלק מהתהליך ואני סומכת עלייך שאם כתבת בזמן לא שגרתי זה בגלל המחויבות שלך לתהליך והרצון לא לוותר לעצמך. אני עונה ברגע שאני יכולה, זה לרוב די מהר. במקרים רבים עצם העובדה שיש אפשרות לשתף את הקושי תעזור לך לעצור ולהתאפס ולחשוב עוד לפני שאגיב מילה אחת, בשלב מסוים בתהליך כבר יהיה לך די ברור מה אני הולכת לכתוב לפני שקראתי את ההודעה


ואם אין לי שום ידע או רצון לבשל? ואם התזונה שלי צמחונית?

אפשר ליישם את השיטה במגוון דרכים, גם אם אוכלים בחוץ, גם אם יש קייטרינג או חדר אוכל בעבודה, גם אם אנחנו מתבססים רק על מה שנקנה בסופר הקרוב למשרד. גם אם יש מזונות שאתם לא אוכלים! אין שום בעיה!


ואם אני עם משקל עודף, השמנה או סוכר לא מאוזן התוכנית מתאימה לי?

בהחלט כן, התוכנית מתאימה גם לאנשים שרוצים לרדת במשקל וגם למי שיש חוסר איזון ברמות סוכר או כבד שומני. בהרבה מקרים יש קשר בין השמנה לבעיות האלו ולכן התוכנית תעזור גם לכם.


ואם אני נוטלת תרופות לטיפול בהשמנה, גם מתאים?

מתאים מאוד! הרבה אנשים שנעזרים כיום בתרופות להשמנה מצליחים לרדת במשקל אבל מתקשים לייצר הרגלים חדשים, התוכנית שלי מתאימה גם לכל מי שרוצה לנצל את הזמן תחת הטיפול התרופתי בשביל למקסם את התוצאה ולעשות סדר והרגלים כאלו שיוכל ליישם בהמשך.


זו השקעה רצינית. איך אני אדע שזה משתלם?

נכון, יש תוכניות שעולות גם חצי מחיר, הן בדר"כ מכוונות להמונים, הן לא כוללות ליווי מקצועי, אישי וצמוד ולכן נגישות יותר מבחינת מחיר לכולם, אבל התוכניות האלו בונות על שימוש כמעט אינסופי, לאורך זמן. בתוכנית שלי המטרה העיקרית היא לתת לך כלים כך שתהיה לך אפשרות להמשיך לבד! יכול להיות שזה יקח כמה חודשים ואולי אפילו יותר (תלוי במטרה האישית שלך) אבל מטרת העל כאן היא לפטור אותך מכל מיני עלויות של מסגרות שונות ומשונות בעתיד. כך שבסוף זה יוצא הרבה יותר משתלם וכדאי.


איך מתחילים? מתקשרים אלי או כותבים לי בוואטס אפ: 050-4454535 או ממלאים פרטים בצור קשר



bottom of page